Co to jest outsourcing? - To tani dostęp do specjalistów!
Outsourcing IT odpowiada na pytanie: jak każda firma (mała) może
zapewnić sobie dostęp do najnowszych technologii (dostępnych dla wielkich i bogatych) bez utrzymywania drogich informatyków?
Firmy, które chcą budować swoją przewagę konkurencyjną, wykorzystując
najnowsze technologie informatyczne, stają zawsze przed jednym z
ważniejszych problemów – skąd wziąć pieniądze na inwestycje oraz bieżącą
obsługę informatyczną i serwis?
Outsourcing informatyczny jest jednym z najlepszych sposobów
na znaczącą redukcję kosztów operacyjnych i jednocześnie polepszenia
funkcjonowania działu IT.
Od tej pory każda firma, która chce zapewnić sobie wsparcie ekspertów
od informatyki, traci jedną z najważniejszych wymówek, która brzmi:
„nie stać nas na to”. Droga do pełnego wykorzystania najnowszych
technologii informatycznych staje otworem.
Jak to możliwe?
Odpowiedź
jest prosta. Koszt zatrudnienia specjalisty i jego nieustannego
szkolenia rozkłada się na wiele firm, którymi się on opiekuje. Co
więcej, firma, która decyduje się na outsourcing informatyczny dostaje
do swojej dyspozycji nie jednego człowieka, lecz cały zespół
specjalistów i inżynierów, dostępny przez 24h na dobę.
Outsourcing informatyczny zapewnia więc tanią i stałą obsługę informatyczną.
Jako zespół mają oni wieloletnie doświadczenie w wielu dziedzinach.
Urlop czy choroba informatyka przestają być problemem, bo zawsze jest
ktoś, kto szybko pomoże rozwiązać każdy problem z komputerem lub siecią.
Jakie korzyści zapewnia outsourcing informatyczny?
Najważniejsze korzyści to:
- nieprzerwana i fachowa obsługa systemów informatycznych,
- dostęp do zaawansowanej wiedzy i najnowszych technologii,
- stały i niski poziom kosztów obsługi infrastruktury informatycznej,
- optymalizacja działania działu IT.
Pełny czy częściowy outsourcing?
Outsourcing informatyczny nie musi oznaczać z likwidacji
wewnętrznego działu IT i przekazania wszystkich zadań do firmy
zewnętrznej. Często firmy decydują się na outsourcing częściowy,
polegający na wydzieleniu jedynie kilku obszarów, których utrzymanie
przez zewnętrzną firmę jest bardziej opłacalne i wygodne.Zdobyte przez 20 lat doświadczenie pozwala nam błyskawicznie
rozwiązywać krytyczne sytuacje pojawiające się przy wdrożeniach i
utrzymaniu systemów IT w przedsiębiorstwach i instytucjach, jak również
zapewniać stałą opiekę nad siecią informatyczną w mniejszych i średnich
firmach. Obecnie prowadzimy ponad 100 aktywnych „umów serwisowych” o
bardzo zróżnicowanym charakterze - od kompleksowej opieki nad całością
infrastruktury, przez zarządzanie wybranym systemem, aż po umowy na
usługi helpdesk czy serwis informatyczny lub wynajem sprzętu i rozwiązań IT.
W ramach naszych usług zapewniamy:
- utrzymanie ciągłości pracy,
- administrację sieci informatycznej,
- realizację nawet najbardziej zaawansowanych usług,
- realizowanie bieżących prac serwisowych,
- dokonywanie przeglądów i konserwacji,
- pomoc, wspomaganie pracowników i stałe doradztwo techniczne,
- prowadzenie szkoleń i konsultacji.
|
|